Správa Non IT

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Správa Non IT

Contracting authority

Český statistický úřad

NEN system number

N006/24/V00006624

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00006624

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

11. 03. 2024 10:04

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

21. 03. 2024 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Petr

Surname

Čermák

EMAIL

petr.cermak@czso.cz

Phone 1

+420 274052352

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Zadávací dokumentace k zakázce „Správa NonIT“ Zadavatel: Český statistický úřad, IČO: 00025593, DIČ: CZ00025593 Předmět - popis Správa NonIT Místo plnění: v sídle zadavatele Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10 Kontaktní osoba: Ing. Jiří Lejnar, tel: 732 349 902, email: jiri.lejnar@czso.cz Podání nabídky: elektronicky prostřednictvím elektronického tržiště NEN. Termín pro podání nabídky: do 21. 3. 2023 10:00 hod. Hodnocení zakázek: Jediným kritériem bude nabídková cena. Metoda hodnocení bude minimalizační a automatická. Cenu je třeba uvádět bez DPH. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu. PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ Zadavatel umožňuje, aby si dodavatelé před vypracováním své nabídky dotčené prostory centrálního výpočetního střediska ČSÚ osobně navštívili a posoudili své možnosti. Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele, na adrese: Na padesátém 81, 100 82 Praha 10 – Strašnice. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se uskuteční dne 18. 3. 2023 v 10:00 hodin. Kontaktní osoba pro prohlídku místa plnění: jméno: Jiří Lejnar tel.: 73234990 e-mail: jiri.lejnar@czso.cz Zadavatel upozorňuje, že během prohlídky místa plnění je zakázáno pořizování audio či video záznamu. ZADÁVACÍ PODMÍNKY Poptáváme u Vás služby správy non-IT technologií v Datacentru (dále také DC) v rozsahu a v souladu s Přílohou č. 1. Mezi non-IT technologie umístěné na CVS Českého statistického úřadu patři:  zařízení na dodávku nepřerušitelného zdroje energie (UPS),  rozvaděče elektrické energie v RACK skříních (PDU),  monitorovací zařízeni fyzikálních veličin. Aktuální stav technologií je detailněji popsán v Příloze č. 1. Objednávka bude činěna na období 1. 4. 2024 - 30. 6. 2024 a to v sídle objednatele. Práva a povinnosti stran: Platební podmínky: 1. Cenu služeb uhradí objednatel dodavateli na základě daňového dokladu – faktury, kterou je dodavatel oprávněn vystavit do 15 (slovy: patnácti) dnů od akceptace služeb bez výhrad. Cena bude hrazena vždy za předcházející kalendářní čtvrtletí. 2. Vyúčtování ceny služeb provede dodavatel daňovým dokladem – fakturou, která musí obsahovat veškeré podstatné náležitosti podle zvláštních právních předpisů, zejména podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů. Kromě těchto podstatných náležitostí musí daňový doklad – faktura dodavatele obsahovat evidenční číslo objednatele této objednávky, číslo účtu dodavatele a všechny údaje uvedené v ust. § 435 odst. 1 občanského zákoníku. 3. Lhůta splatnosti faktury činí 21 (slovy: dvacet jedna) dnů ode dne doručení daňového dokladu – faktury se všemi náležitostmi podle předchozího odstavce a akceptačním protokolem podepsaným oběma stranami objednateli do datové schránky - 2gfaasy. 4. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit dodavateli fakturu, která neobsahuje požadované náležitosti, která obsahuje cenu služeb vyúčtovanou v rozporu s touto smlouvou nebo která obsahuje chybně vyúčtovanou DPH. Lhůta splatnosti vyúčtované ceny služeb začíná v takovém případě znovu běžet ode dne doručení opravené faktury objednateli způsobem uvedeným v předchozím odstavci. Sankce: 1. V případě nedodržení SLA nebo rozsahu služeb (dle Přílohy č. 1) je objednatel oprávněn požadovat po dodavateli zaplacení a dodavatel povinen objednateli zaplatit smluvní pokutu ve výši 1.000 Kč (slovy: jeden tisíc korun českých) za každý jednotlivý případ porušení povinnosti či nedodržení SLA. 2. V případě nedodržení SLA u nadstandardní servisní podpory v době voleb je objednatel oprávněn požadovat po dodavateli zaplacení a dodavatel povinen objednateli zaplatit smluvní pokutu ve výši 3.000 Kč (slovy: tři tisíce korun českých) za každou započatou hodinu a jednotlivý případ prodlení. Hodnocení zakázek: Jediným kritériem bude nabídková cena. Metoda hodnocení bude minimalizační a automatická. Cenu je třeba uvádět bez DPH. Cena: maximální cena je stanovena na 70 000,- Kč bez DPH – uváděna v nabídce, přičemž hrazena bude na základě potvrzeného akceptačního listu a řádného daňového dokladu. Výsledkem výběrového řízení bude objednávka na vítězného uchazeče. Kvalifikace: Způsobilým pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: a) splňuje základní způsobilost dle ustanovení § 74 zákona, b) splňuje profesní způsobilost dle ustanovení § 77 zákona. Způsobilost lze doložit Čestným prohlášením. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu.

Code from the NIPEZ code list

45331200-8

Name from the NIPEZ code list

Instalace a montáž větrání a klimatizace

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

45331200-8

Name from the CPV code list

Instalace a montáž větrání a klimatizace

SUBJECT-MATTER NAME

Instalace a montáž větrání a klimatizace

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail25. 04. 2024 13:22Uveřejnění účastníků
Detail25. 04. 2024 13:22Uveřejnění výsledku
Detail22. 03. 2024 08:41Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail11. 03. 2024 10:04Uveřejnění zadávacích podmínek